Pentru că ne dorim ca livrarea buchetelor și a aranjamentelor florale să se facă în condiții excelente, aceasta va fi realizată de către unul dintre angajații noștrii sau de către curieri specializați în livrarea acestor produse la adresa specificată de către client în comandă cu respectarea condițiilor de livrare.
Livrarea produselor poate fi efectuată momentan în București și în majoritatea zonelor limitrofe. În viitorul apropriat ne dorim să putem livra creațiile noastre la nivel național și ulterior internațional.
Data livrarii și intervalul orar preferat pot fi selectate în formularul de comandă.
Livrarea produselor se va efectua după confirmarea plății.
Termen și program de livrare
Livrarea produselor se va efectua într-un interval de 2-4 ore de la confirmarea plății.
Programul de livrări este:
de luni pînă vineri între orele 08:00 - 20:00
sâmbăta și duminica între orele 10:00 - 18:00
În perioade aglomerate (ex: 14 februarie, 1-8 Martie, început și sfârșit de an școlar, etc.) termenul de livrare, precum și programul de livrare poate suferi modificări.
Orice comandă achitată până în ora 17:00, poate fi livrată în aceeași zi.
Pentru ca livrarea să fie cu succes depinde în primul rând de acuratețea datelor care ne sunt furnizate în formularul de comandă (nume destinatar, adresa destinatar, nr. de telefon, data și intervalul orar preferat de livrare etc).
Anumite comenzi pot fi amânate sau chiar anulate în condiții de forță majoră, condiții de vreme nefavorabilă sau în perioade foarte aglomerate (ex: 14 februarie, 1-8 Martie, început și sfârșit de an școlar, etc.) .
Pentru ca livrarea produselor în timpul perioadelor foarte aglomerate vă rugăm să programați din timp efectuarea comenzilor în preajma acestor periode astfel încât echipa noastră să poată livra aceste produse în termen optim. Jocul Florilor îți rezervă dreptul de a decala data de livrare pentru comenzile efectuate în perioadele foarte aglomerate de peste an (ex: 14 februarie, 1-8 Martie, început și sfârșit de an școlar, sărbători etc.), dar numai cu inștiințarea clienților în prealabil.În situația în care nu vom reusi sa vă contractăm prin canalele folosite în comunicarea anterioară cu dumneavoastra, vom considera că avem acordul dumneavoastră implicit.
În cazul în care produsele sunt livrate, sub semnătura destinatarului sau a altei persoane prezentă la adresa și la termenul agreat de ambele părți, atunci Jocul Florilor este exonerată de orice penalități, amenzi sau returnări pentru orice situații apărute ulterior.
Jocul Florilor poate oferi detalii referitoare la statusul unei livrări clienților pentru a facilita livrarea în timp optim a comenzii.
Cost livrare
Livrarea buchetelor și aranjamentelor florale create de specialiștii noștrii este gratuită pentru orice comandă din București și majoritatea zonelor limitrofe. Există totuși anumite situații în care Jocul Florilor să solicite achitarea unei taxe de transport pentru anumite livrări, caz în care clientul va fi informat înainte de procesarea comenzii, urmând ca darea în lucru a comenzii să se facă după ce clientul va accepta și va achita costul de livrare.
Condiții speciale de livrare
Jocul Florilor nu răspunde pentru livrări nereușite/amânate ca urmare a lipsei destinatarului în momentul livrării , la adresa furnizată de către expeditor.
În situația în care accesul la destinatar este restricționat (de portar, recepționer, punct de control etc.), iar persoanei care efectuează livrarea nu i se permite accesul către destinatar, sau dacă destinatarul lipsește de la adresă, coletul poate fi recepționat de o terță persoană (portar, recepționer, vecin, rudă, coleg etc.)dacă această persoană va semna pentru primirea coletului. În aceste condiții comanda este considerată livrată.
În situația în care nicio altă persoană care are legătură cu destinatarul nu dorește să primească colectul și să semneze de primire și destinatarul nu poate fi gasit la telefonul furnizat prin comandă, curierul va reveni la adresă.
În cazul în care livrarea nu poate fi finalizata la primul transport, Jocul Florilor îl inștiințează pe client și garantează un al doilea transport gratuit în aceeași zi, la adresa menționată în comanda inițială sau la altă adresă comunicată de client, din localitatea menționată în comanda. În cazul în care nici a doua livrare nu se finalizează cu succes, clientul poate primi sau ridica personal comanda sau poate să achite o taxă de transport de 30 lei daca optează pentru relivrarea aceluiași buchet a doua zi sau poate opta pentru comandarea și livrarea aceluiași tip de buchet/aranjament floral în oricare altă zi cu un discount de 40%. Jocul Florilor nu își asumă răspunderea pentru prospețimea florilor relivrate. În situația în care clientul nu poate fi contactat prin canalele de comunicare folosite anterior, coletul va rămâne la atelierul nostru timp de 2 zile (în așteptare), iar după expirarea acestui termen, produsul va fi distrus și comanda va fi considerată finalizată.
În cazul în care destinatarul refuză primirea coletului, Jocul Florilor nu poate fi trasă la răspundere pentru livrarea nereușită, iar clientul va fi inștiințat cu privire la această situație, urmând ca acesta să ne comunice cum dorește să procedăm în continuare. În situația în care clientul nu poate fi contactat prin canalele de comunicare folosite anterior, coletul va rămâne la atelierul nostru timp de 2 zile (în așteptare), iar după expirarea acestui termen, produsul va fi distrus și comanda va fi considerată finalizată.
Jocul Florilor nu poate fi trasă la răspundere dacă livrarea nu poate fie efectuată din cauza condițiilor meteo (cod galben/cod portocaliu/cod roșu) sau în cazul accesului limitat la adresa de livrare. Livrarea produselor se va amâna până la atentuarea condițiilor climaterice sau se poate redirecționa spre o nouă adresă fără nici un cost suplimentar.
Livrarea în anonimat
Pentru comenzile plasate pe www.joculflorilor.ro cu mențiunea de a fi livrate cu păstrarea anonimatului, nu vor fi divulgate destinatarului informații privind identitatea expeditorului decât în cazuri excepționale, la cererea autorităților și cu acordul clientului.
Destinatarul coletului va fi contactat telefonic înaintea livrării pentru validarea adresei și a orei de livrare dar nu i se va comunica ce urmează să primească, folosindu-se termenul general de ,,colet'', iar orice informație referitoare la identitatea expeditorului nu va fi comunicată acestuia.
Politica de returnare
Conform legislației române în vigoare orice client are dreptul de a returna produsele achiziționate, prin apelare la denunțare unilaterală a contractului de vânzare-cumpărare încheiat la distanță, fără invocarea vreunui motiv. Produsele neperisabile se pot returna în termen de 14 zile de la primirea comenzii, iar produsele perisabile nu se pot returna. Florile sunt considerate produse perisabile, deci buchetele și aranjamentele florale confecționate din flori naturale nu pot fi returnate.